Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 4d930e87 authored by Nils Jonathan Friedrich Eckardt's avatar Nils Jonathan Friedrich Eckardt
Browse files

late bug fix

parent 9942cb18
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
...@@ -433,7 +433,7 @@ void LevelScene::placeCliff(bool placedLand, int index) ...@@ -433,7 +433,7 @@ void LevelScene::placeCliff(bool placedLand, int index)
if (surroundingIDs[i] == 2 || surroundingIDs[i] == 3) if (surroundingIDs[i] == 2 || surroundingIDs[i] == 3)
surroundingIDs[i] = 0; // Wald, Gebirge als Land angesehen surroundingIDs[i] = 0; // Wald, Gebirge als Land angesehen
if (surroundingIDs[i] > 3 && surroundingIDs[i] < 17) if (surroundingIDs[i] > 3 && surroundingIDs[i] < 17)
surroundingIDs[i] = 0; // Straßen werden als Land angesehen surroundingIDs[i] = -1; // Straßen werden als Land angesehen
if (surroundingIDs[i] > 29) if (surroundingIDs[i] > 29)
surroundingIDs[i] = 0; // Gebäude werden als Land angesehen surroundingIDs[i] = 0; // Gebäude werden als Land angesehen
} }
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Please register or to comment