From 4d930e875532c9f388623d2b4d34f09e949c9d32 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: Nils Jonathan Friedrich Eckardt
 <nils-jonathan.eckardt@informatik.hs-fulda.de>
Date: Mon, 10 Feb 2025 11:40:40 +0100
Subject: [PATCH] late bug fix

---
 src/editor/LevelScene.cpp | 2 +-
 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-)

diff --git a/src/editor/LevelScene.cpp b/src/editor/LevelScene.cpp
index 0fcc902..bfc3c97 100644
--- a/src/editor/LevelScene.cpp
+++ b/src/editor/LevelScene.cpp
@@ -433,7 +433,7 @@ void LevelScene::placeCliff(bool placedLand, int index)
         if (surroundingIDs[i] == 2 || surroundingIDs[i] == 3)
             surroundingIDs[i] = 0; // Wald, Gebirge als Land angesehen
         if (surroundingIDs[i] > 3 && surroundingIDs[i] < 17)
-            surroundingIDs[i] = 0; // Straßen werden als Land angesehen
+            surroundingIDs[i] = -1; // Straßen werden als Land angesehen
         if (surroundingIDs[i] > 29)
             surroundingIDs[i] = 0; // Gebäude werden als Land angesehen
     }
-- 
GitLab