From 4d930e875532c9f388623d2b4d34f09e949c9d32 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Nils Jonathan Friedrich Eckardt <nils-jonathan.eckardt@informatik.hs-fulda.de> Date: Mon, 10 Feb 2025 11:40:40 +0100 Subject: [PATCH] late bug fix --- src/editor/LevelScene.cpp | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) diff --git a/src/editor/LevelScene.cpp b/src/editor/LevelScene.cpp index 0fcc902..bfc3c97 100644 --- a/src/editor/LevelScene.cpp +++ b/src/editor/LevelScene.cpp @@ -433,7 +433,7 @@ void LevelScene::placeCliff(bool placedLand, int index) if (surroundingIDs[i] == 2 || surroundingIDs[i] == 3) surroundingIDs[i] = 0; // Wald, Gebirge als Land angesehen if (surroundingIDs[i] > 3 && surroundingIDs[i] < 17) - surroundingIDs[i] = 0; // Straßen werden als Land angesehen + surroundingIDs[i] = -1; // Straßen werden als Land angesehen if (surroundingIDs[i] > 29) surroundingIDs[i] = 0; // Gebäude werden als Land angesehen } -- GitLab