diff --git a/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt b/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt index dc66fff409921184fb5c97aea50af2e039d4f665..fa72ba04fa240e51de8e6c1dda12b1378b60ea0b 100644 --- a/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt +++ b/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt @@ -20,6 +20,13 @@ project("DasherLib") # set(LIBC_PATH "/work/vrdemo/unreal_engines/5.3.2/Engine/Source/ThirdParty/Unix/LibCxx/") set(LIBC_PATH "/home/ue4/UnrealEngine/Engine/Source/ThirdParty/Unix/LibCxx/") +############################################################################################################ +# Set Default Build Type to Release/RelWithDebugInfo +############################################################################################################ +if (NOT CMAKE_BUILD_TYPE OR CMAKE_BUILD_TYPE STREQUAL "") + set(CMAKE_BUILD_TYPE "RelWithDebInfo" CACHE STRING "" FORCE) +endif() + if (UNIX) ############################################################################################################ # Flags needed for clang to use unreal's libc++ @@ -32,7 +39,6 @@ if (UNIX) set(CMAKE_CXX_FLAGS "${CMAKE_CXX_FLAGS} -fPIC -std=c++17 -nostdinc++ -fno-exceptions -I${LIBC_PATH}include/c++/v1 -L${LIBC_PATH}lib ${LIBC_PATH}lib") set(CMAKE_EXE_LINKER_FLAGS "-stdlib=libc++") - ############################################################################################################ #Silence Warnings stemming from giving linker arguments to the compiler and vice versa ############################################################################################################ diff --git a/Source/Thirdparty/Dasher/Lib/libpugixml.a b/Source/Thirdparty/Dasher/Lib/libpugixml.a new file mode 100644 index 0000000000000000000000000000000000000000..9b5c1b48ac17572cc055fc9c88f5d8d013f67cc9 Binary files /dev/null and b/Source/Thirdparty/Dasher/Lib/libpugixml.a differ