diff --git a/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt b/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt
index dc66fff409921184fb5c97aea50af2e039d4f665..fa72ba04fa240e51de8e6c1dda12b1378b60ea0b 100644
--- a/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt
+++ b/Source/Thirdparty/CMakeLists.txt
@@ -20,6 +20,13 @@ project("DasherLib")
 # set(LIBC_PATH "/work/vrdemo/unreal_engines/5.3.2/Engine/Source/ThirdParty/Unix/LibCxx/")
 set(LIBC_PATH "/home/ue4/UnrealEngine/Engine/Source/ThirdParty/Unix/LibCxx/")
 
+############################################################################################################
+# Set Default Build Type to Release/RelWithDebugInfo
+############################################################################################################
+if (NOT CMAKE_BUILD_TYPE OR CMAKE_BUILD_TYPE STREQUAL "")
+    set(CMAKE_BUILD_TYPE "RelWithDebInfo" CACHE STRING "" FORCE)
+endif()
+
 if (UNIX)
 	############################################################################################################
 	# Flags needed for clang to use unreal's libc++
@@ -32,7 +39,6 @@ if (UNIX)
 	set(CMAKE_CXX_FLAGS "${CMAKE_CXX_FLAGS} -fPIC -std=c++17 -nostdinc++ -fno-exceptions -I${LIBC_PATH}include/c++/v1 -L${LIBC_PATH}lib ${LIBC_PATH}lib")
 	set(CMAKE_EXE_LINKER_FLAGS "-stdlib=libc++")
 
-
 	############################################################################################################
 	#Silence Warnings stemming from giving linker arguments to the compiler and vice versa
 	############################################################################################################
diff --git a/Source/Thirdparty/Dasher/Lib/libpugixml.a b/Source/Thirdparty/Dasher/Lib/libpugixml.a
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..9b5c1b48ac17572cc055fc9c88f5d8d013f67cc9
Binary files /dev/null and b/Source/Thirdparty/Dasher/Lib/libpugixml.a differ